De klant staat altijd voorop

De ondernemers waarmee wij samenwerken kennen geen negen tot vijf mentaliteit. Vaak is het voor hen onmogelijk om tijdens hun werkzaamheden langs te komen voor administratie of vraagstukken. Zoals overal wordt druk gebruik gemaakt van internet, WhatsApp, E-Mail etc. . Handig natuurlijk, maar soms niet voldoende om echt belangrijke zaken te regelen. Wij vinden het belangrijk dat u weet dat, wanneer dit nodig is, ook wij geen last hebben van traditionele openingstijden. Wij willen klaar staan wanneer dat nodig is, daarin zijn we sterk en daar zijn we trots op. Dit spreekt juist die groep ondernemers aan. Dit houdt ook in dat, indien nodig ook buiten traditionele kantooruren afspraken mogelijk zijn. Dat gebeurt dan ook meer dan regelmatig. De band / relatie met onze klanten staat voorop en vinden we dan ook erg belangrijk. Daaraan zijn we herkenbaar als kantoor.

Onze standaard diensten


  • Verwerken van uw volledige administratie
  • Indien gewenst : administratie op locatie
  • BTW aangiften
  • Jaarcijfers
  • Opstellen van begrotingen
  • Financieel inzicht in uw prestaties
  • Tussentijdse rapportage en analyse
  • Resultaat prognose
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Ondernemingsplannen
  • Volledige loonadministratie inclusief aangiften
  • Begeleiding naar derden, zoals banken, belastingdienst, instanties etc.

Fullservice 2.0!